Saturday, 5 August 2017

Fx Ryk App


FX-6 mediese assistent Droid Affiliasie Die FX-6 mediese assistent Droid was die beste van Medtech Industries FX-reeks mediese Droids. die verhoging van die bar op die kuns van chirurgiese multitasking. Ontwerp as 'n assistent, dit was in staat om van die verrigting van volle dokter bedrywighede wanneer dit nodig is, selfs al is pasiënte dikwels gekla oor die gebrek aan deernis. Die FX-6 was deel van 'n reeks van Droids bynaam die Fixit reeks. Die lyn uiteindelik ingesluit nege modelle voor MedTech sy deure gesluit, en die FX-6 was een van die meer veelsydige modelle. Dit is ontwerp tydens die kloon oorloë om op te tree as 'n mobiele, outonome, geskoolde mediese assistent medics akker voeg, veg op die voorste linies. Die Grand Army van die Republiek is selfs bekend om FX-6 Droids val in die gebiede waar gevegte beplan of reeds aan die gang om bykomende mediese fonds te lewer aan ruiter magte kloon. In teenstelling met baie ander FX-Droids wat onbeweeglik, FX-6 het 'n sterk gevoel van balans en kan oor bykans enige redelike terrein beweeg. Hoewel in staat te stabiliseer 'n pasiënt en die administrasie van 'n wye verskeidenheid van mediese sorg, het die gebrek aan gesofistikeerde persoonlikheid ontwikkeling vir ewig gedelegeer die FX-6 om 'n mediese assistent rol. Die FX-6 selfs gebrek aan 'n vocoder dit plaas deur middel van uitgesoekte skerms of direkte skakels na ander Droids en rekenaars gekommunikeer. Die FX-6 se kop is gevoer met gesofistikeerde sensor skikkings wat belangrike inligting oor gesondheid van 'n pasiënt se versamel. Hierdie data is getregter en gestoor deur 'n komplekse analise verwerker, sodat die mobiele FX-6 tot dinamiese rekords van honderde pasiënte hou, maak dit 'n staatmaker in oorvol hospitale en slagveld RMSUs. Hierdie model is uiteindelik vervang met FX-7 en later 2-1B. Inhoud Agter die skerms wysig Polis Massans is ontwerp as 'n baie gunstige. Aangesien ons kruissnydende D, ek wou hierdie lyk soos 'n kind se grootste nagmerrie. Soos die naam aandui, is die FX-6 Droid gemodelleer na 'n soortgelyke FX-7 Droid ontwikkel vir The Empire Strikes Back. Terwyl die FX-7 prakties gebou en was meestal stil, die FX-6 is rekenaar-gegenereerde, sodat dit 'n groter verskeidenheid van beweging en animasie. 1 Verskynings wysig Bronne wysig notas en verwysings wysig hernu vir Seisoen 3 Op FX Seisoen 2 van Tiran. uitvoerende geproduseer deur Howard Gordon. saam met Glenn Gordon Caron, Chris Keyser, David Fury, Gideon Raff, Avi Nir en Hugh Fitzpatrick, is beter kreatief ontvang en het goed gedoen in vertraagde besigtiging, gemiddeld 2470000 totale kykers en 1050000 volwassenes 18-49 in Live 7. die Junie seisoen 2 première gepos word om die hoogste Live het dieselfde dag aan Leef 3 hysbak van 'n FX oorspronklike seisoen première in totaal kykers en volwassenes 18-49. Dit het gegroei 149 in die demo (376000 tot 935000) en 121 in totaal kykers (1.06M om 2,35 m). Die reeks wentel om 'n beskeie Amerikaanse gesin getrek in die innerlike werking van 'n onstuimige fiktiewe Midde-Oosterse land. Bassam se diktator, eindig 'n selfopgelegde 20 jaar ballingskap terugkeer na sy vaderland. Sy huiwerig tuiskoms lei tot 'n dramatiese botsing van kulture as hy terug in die familie en nasionale politiek van sy jeug gegooi. Onlangse Kommentaar 5 Mense Kommentaar Ek hoop President Jamal Al Fayeed sal nie sterwe nie, was hy die middelpunt van die hele ding. Ek don t verstaan ​​hoe die Tiran lae gradering kan hê. Ons is mal daaroor baie bly dat dit. Fantasties. My gunsteling TV-reeks. Hurry up seisoen 3.) Tiran is vervaardig deur Fox 21 Television Studios en FX Productions. Skryf in Sperdatum Breaking News Alert en hou jou posbus gelukkige 14 Kommentaar Dit is fantastiese nuus, veral omdat seisoen 2 was die beste somer TV-drama. Laag koek Jr op 8 Oktober 2015 11:22 Goeie nuus, die show het 'n paar probleme, maar dit was nog steeds een van teh beste vertonings in die somer. Evie op 8 Oktober 2015 12:07 Ek is so bly om tiran weet sal terug vir nog 'n seisoen wees. Ek was so hartseer toe ek lees dat dit t wasn gaan hernu. Ek is mal oor hierdie show, want sy so anders as alles wat daar buite. Dankie 'n lojale kyker FX. Exodus oorloë: Frakture Ryk Die taktiese diepte is indrukwekkend, en so ook die behoefte aan 'n oorkoepelende strategie. Slagveld bestuur is waar die spel voel sterkste. Dit isnt 'n all-out slugfest waarin jy moet die opposisie om die kaart te wen sloop. Win toestande voorwaardelike op 'n aantal doelwitte in elke scenario, en 'n poging om uit te wis die opposisie eerder as die vervulling van 'n objektiewe sal waarskynlik lei tot 'n morsige einde vir jou troepe. Of, nog erger, jy sal net hardloop uit draaie. Dit is hierdie bepalings en tafelblad conceits dat die kern ervaring ry, en daar is 'n baie om te hou oor hulle. Hulle bied 'n vlak van differensiasie wat help maak Mountain Ryk voel soos sy eie entiteit eerder as net nog 'n turn-based futuristiese oorlog spel. Gameplanet Membraine Studios voel dat enigiemand met selfs die geringste belangstelling in tafelblad spel sal is lief vir Viva Ryk, en ek is geneig om saam te stem. Tog sou ek hierdie stelling uit te brei. Turn-based strategie-speletjies het iets van 'n herlewing in die afgelope tyd (dink die XCOM: Vyand onbekende of die Shadowrun Remakes) gemaak en Viva Ryk pas uitstekend in hierdie tendens. Ek sou sê dat enigeen wat belangstel in turn-based strategie - of selfs net in staat is om weermagte van slegte-ass oorlog masjiene beveel - ook sal geniet hierdie spel. Gryp Dit Magazine Uiteindelik is dit is 'n genotvolle en akkurate aanpassing van tafelblad oorlogspeletjies op rekenaar en 'n moet-hê vir die ondersteuners van die genre. Die Wargamer Exodus oorloë: Frakture Ryk is 'n 3D turn-based strategie oorlog spel waarmee jy in brigade-vlak beheer oor futuristiese voetsoldate en gepantserde maatskappye, sowel as groot super-voertuie. Dit is oorlogvoering op 'n massiewe skaal wat sal byval vind by diegene wat dit geniet speletjies wat beide 'n strategiese en taktiese uitdaging bied, soos die Total War PC game reeks of tafelblad speletjies soos Warhammer 40.000. Met 'n unieke, vaartbelynde bevelstelsel vir vinnige gevegte met skaak-styl afwisselende aktivering, aanpas weermagte, en eenvoudig - nog diep - strategiese en taktiese spel, die spel vertel 'n storie van die uittog oorloë, 'n bloedige burgeroorlog geveg tussen die Gilde en die Royal Empire of Man. Spel funksies van 'n innemende en ten volle besef Wetenskaplik heelal in 'n tydperk van interstellêre burgeroorlog - Speel jou deel in die Eksodus oorloë. Die Royal Empire of Man teen die Gilde Legions - Elke faksie het 'n uitgebreide rooster van eenhede, uit infanterie en medium wapens tot die Ryk se Baron klein seekoei en die Gilde se Elektra en Enforcer swaar tenks. Diep strategie via weermag gebou - Wat jy bring na die stryd is net so belangrik soos die taktiek wat jy in diens. Maneuver oorlogvoering - spel wat soliede taktiek beloon. Maklik om te leer, moeilik om te bemeester - Die intuïtiewe gebruikerskoppelvlak verhoog die spel se diepte en balans. Skaak-styl, inleg-aktivering gebaseer spel wat vinnige games stel - Gee jou formasies hul bestellings en sien hierdie uitgevoer op die slagveld nie lank wag soos jy vind in 'n tipiese speletjies. Cover - Gebruik dekking vir doeltreffendheid jou opponent se verminder. Overwatch - Bereik beter posisie en beheer oor die slagveld. Veldtog speel - Speel 'n enkel-speler veldtog getiteld, wat ervaar kan word van óf die Gilde of Royal Empire of Man perspektief vir 'n ander siening van die storie se gebeure. Hoë weer opnuut bly speel - Gegewe die groot verskeidenheid van eenhede en die vorming kombinasies moontlik via die Force Selector koppelvlak, nie te praat van die verskeie taktiese opsies wat beskikbaar is vir berokken jou testament op jou teenstander, elke slag bied nuwe uitdagings en ervarings. : 5 Hierdie wedstryd is so sleg gevaar stoom moet nie net verwyder dit uit die verkoop, maar verbied die ontwikkelaars van ooit met behulp van stoom. Grafika: lyk soos hulle was gemaak deur 'n voorskoolse klas. Die terrein, beligting en visuele effekte gebruik 'n donker toon wat nie net seer die gevoel van die spel, maar maak dit moeilik om eenhede te kies. Klink: Mens sou dink die ontwikkelaars sal die tyd wat hulle gered op grafiese, kaarte en eenheid ontwerp om 'n paar groot geluide te maak, maar dit was nie die geval te bestee. Die musiek is een basiese lied wat oor en oor loops, die wapens klink soos 'n goedkoop moderne wapens fx pak die ontwikkelaars gekoop iewers spel: Die spel het promsie maar die rush job die ontwikkelaars het op die stuk slag. Beweging werke deur a. Kies die eenheid en jy CNA skuif of kies 'n fe ander opsies (hergroepeer, aanval As jy kies om te beweeg jy 'n het kies oor hoe ver jy op grond van beweeg wat jy doel is 1. Skuif so ver as wat jy kan 2. skuif 50- 75 van maksimum afstand, maar kry 'n vyandige eenheid aan te val aan die einde van beweging 3. beweeg entjie en kry 'n aanranding aanval agaisnt n eenheid probleem is die donker ungly grphics maak die keuse van die fokus-eenheid so moeilik dit is nie die moeite werd om geknoei met. Selfs al jy maange 'n vyandige eenheid wat jy geen werklike skade te kies. Ek aangeval 'n groep van die vyand infanterie, eerste wiht tenks toe 2 meer tiems met infanterie en net het miskien 5 ongevalle anong al teh aanvalle. Die volgende ronde dat dieselfde vyand infanterie aangeval my tenks met machien gewere (goed dit is wat die klank effek was) en vernietig 2 tenks Eenheid seleksie. Daar is twee faksies elkeen het miskien 5 totale eenhede te kies Nie seker wat gedink het dit was 'n hoë eneough nommer, maar daardie persoon moet wees afgedank Hierdie wedstryd is regtig so sleg nie, nie seker hoe dit gemaak GREENLIGHT. Bly weg van die spel. Die enigste positiewe kant is dat die ontwikkeling span geleer sommige lessions wanneer die maak van hierdie, wat beteken dat óf hulle sal 'n beter spel te maak of ophou om speletjies almal saam: 12 2015 Beslis aanbeveel vir mense wat wil 'n tafelblad duimnaels spel te speel op 'n rekenaar. En niks meer Ja, dit het niks meer nie, en ek is mal daaroor daarvoor. Ek wil meer speletjies soos hierdie. Net hawe 'n spel van tafel na 'n rekenaar en Don t voeg enigiets Die mense wat miljoene opsies, flitsende beelde en zenuwachtig spel wil hê tonne en tonne van RTS om uit te kies. : 14 2015 waardeloos, Goedkoop vermorsing van 19,00 Ek het hierdie wedstryd vir 4 maande dit blyk om volledige asblik, geen updates, Chessy graffics, swak storielyn, die tyd so nie die moeite werd of selfs die geld spandeer in hierdie wedstryd, ek sou wees proble betaal slegs 2 dollors vir so 'n Chessy spel: 9 2015 Hierdie wedstryd is soos iemand wat 'n demo vir 'n grafiese enjin gemaak en vergeet om dit te voltooi. Dit is 'n absolute kak. : 26 2015 Early toegang titel wat reeds verbrou het. Ek sien in die mening dat die spel onregverdigbaar voortydig deur die Developer. The ontwikkelaar beweer dat ontwikkeling is nog aan die gang, en as dit waar is, kan die spel nog funksioneer in 'n toestand wat jy kan vroeg-toegang te oorweeg, ten opsigte van reeds moontlike toekomstige toevoegings in inhoud. Ek sien met die gevolgtrekking gekom dat ek geen genot nie persoonlik vind in die speel van die spel in die huidige stand, en sal nie te koop, ongeag die persoon wat op die pricetag nommer. : 17 2015 Hierdie wedstryd is die kern raamwerk wat nodig is vir 'n baie goeie spel, maar moet 'n paar verbetering. Die grootste probleem vir my is dat die AI dit doesn t reageer op jou beweeg glad en so gou as wat jy uitwerk die enkele strategie wat dit gebruik is dit baie maklik om elke wedstryd te wen. Die AI sal hardnekkig hou die helfte van dit is van krag aan die ander kant van die kaart, terwyl jy die ander helfte decimeren met jou hele leër. Dit versuim ook om bedreigings te identifiseer en sal tyd spandeer skiet swak bedreigende eenhede terwyl jou kragtige eenhede s'n gedecimeerd. Ongelukkig is daar baie om oor wil hierdie speletjie, maar omdat singleplayer is die enigste opsie en die AI is so voorspelbaar dit versuim om te lewer wat dit kon. Maar as die AI te verbeter en / of 'n veelspeler en hok gamemode vrygelaat. Ek d hierdie speletjie beveel in 'n oomblik. Pro s: Die spel lyk redelik goed gebalanseerde. Daar is baie ruimte vir uitbreiding. Die meganisme agter die spel is interessant terwyl nie te ingewikkeld. Nadele: Geen multiplayer spel. Dom AI. Bewustheid: Die UI is nie sleg nie, maar kan prettige wees. Die prentjies en animasies in die spel is redelik basiese dus as graphics is baie belangrik om jou, kan jy teleurgesteld wees. : 15 2015 Hierdie wedstryd is net plain vullis. Ek Don t weet of dit ontwerp om jou oor te skroef of as ek gelukkig. Die eerste doel van óf faksie is dieselfde. Ek het vir 'n uur en 'n half in staat is om die eerste doel te klop. byna 50 van my gebooie misluk, en selfs wanneer hulle dit gedoen het didnt hulp. Die infanterie gehandel 0 skade aan voertuie consistantly. Oor 3 dosyn aanvalle deur 'n infanterie om 'n voertuig en dit nooit skade toegedeel. Die vyand natuurlik altyd behandel skade aan my voertuie. Ernstig, ek speel 'n baie RTS en oorlog speletjies. Hierdie een het slegte grafiese, verskriklike beheer stelsel, wisselvallige spel, en rekenaar-beheerde voordeel. Indien 'n demo vrygestel. In plaas daarvan het ek vermors 20 op hierdie asblik. Dankie s. : 5 2015 Kort weergawe - as jy weer in tafelblad speletjies, sal jy waarskynlik soos hierdie spel. Positiewe: I m 'n paar missies in, en die ontwikkelaars lyk gered 'n goeie-dice gebaseer tafelblad ervaring as 'n rekenaar spel. Ek m vind kontroles redelik maklik om my mening te manipuleer oor die slagveld, ek kan die eenhede rond te beweeg as ek d verwag - die UI is redelik toeganklik. In die spel self, kry ek in die eenheid statistieke en ek geniet die uitwerk van die spel meganika en die strategieë wat kan help verslaan my vyand. Algehele - die gevegte voel reg. Negatiewe: dit is 'n bietjie lig-op in terme van eye-candy - I D graag meer van die omgewing te sien as die slagvelde voel 'n bietjie statiese en die interaksies tussen die skuts en shootees kon doen met 'n paar werk. Dit gesê - wat is daar soliede. Algehele, 'n goeie indie titel. Blykbaar is daar meer om te kom, sodat. bring dit op 116 139 (83),: 5: 30 2015 im 'n fan van TT oorlog speletjies wat is die rede waarom ek het hierdie wedstryd. Vandag vrygestel hulle die volle vrystelling. Eerlik, ek is geskok. Dit is nie 'n volledige spel, of ten minste nie naastenby die prys wat hulle vra werd. Ek het net gespeel sowat 20 minute, want ek nog spel breek foute teëkom. Die devs in die forums gelys al hierdie idees wat hulle gehad het vir die spel. dan net vrygelaat sonder hulle en sê. Dit is net nie hoe jy jouself uit te voer. Isnt dat die rede waarom jy in EA was om mee te begin, om geld kry om jou spel te maak In plaas niemand het dit gekoop, so dit is net 'n groot F. U. om die mense wat Eenvoudig gestel, die spel isnt selfs die moeite werd om die 50 uit sy koop vir nou. (Werk 5/28) 4 maande later. 'n nuwe werk. Kompleet met spel breaking foute. STEEDS. Dit pyn my so onbeskof om 'n paar ouens in 'n motorhuis probeer om uit te leef 'n droom te wees, maar eerlik, hulle is net regtig nie hul werk doen, daar is net geen manier om dit. Daar is nul rede om te koop Exodus oorloë van nou af, en duidelik, dis die manier waarop dit gaan bly. (Update) Verder hier is nog 'n aanhaling uit die ontwikkelaar. Eerstens, sedert wanneer is 'n weergawe Seker, ná vrylating kolle, balansering fixes moet wees, ya weet. al die normale post-mark dinge. Jy hoef nie 'n 1/4 van die spel stel dit dan lol Ek orignally gevoel soort sleg oor hierdie oorsig. Die groot rooi duime af as jou eerste hersiening met 'n 80 nuttige gradering is geneig om 'n spyker in die doodskis vir baie stoom Indie gespeel word. Maar na die lees van die kommentaar van devs in forums, aangesien die gebrek aan vordering voortdurend sien devs verwys na hul begroting as 'n kruk vir die maak van 'n verskriklike spel, ek voel nie meer sleg nie. : 3 2014 Vir diegene wat vertroud is met tafelblad oorlog speletjies sy basies Epic 40000 vertaal na 'n rekenaar, so 'n moderne dag Finale Liberation. Die twee faksies beskikbaar is effektief elite Imperial Guard troepe plus hul tenk en super swaar tenk ondersteuning, vs Penal Legioen Imperial Guard met Titan legioene / Knight Titan ondersteuning. Vir diegene wat nie vertroud is met speletjies Workshop speletjies, sy basies die Total War reeks veldslae, maar draai gebaseerde waar elke kant neem dit in beurte om een ​​stel troepe beweeg. Een kant het groot tenks en mans in wapens, die een kant het groot robots en swak gewapende dienspligtiges. Dit is 'n ware ontspanning van tafelblad meganika, met moraal, te tref, wapens, draai, weermag ontplooiing, doelwitte, overwatch, bedek. Geen dom ultra gedetailleerde reëls wat tafelblad reëls kan teister en verg intensiewe leer - dinge om te doen wat jy verwag dat hulle .. Bou jou eie leër, op grond van hul punte koste (prys te koop) ens Intuïtief eenvoudige meganika Gebalanseerde faksies en eenhede. Skaal dit is oorlog tussen weermagte en massiewe oorlog masjiene, nie squads. Reageer dev span hulle aktief van die forums en terugvoer geïmplementeer uit die gemeenskap in die alfa toets. Die kaarte en infanterie goed lyk. Presteer op 'n lae-end PC Die Bad: (geskryf toe spel in die vroeë toegang alphs toetsfase) foute. Meestal visuele eerder as spel-breaking, bv eenheid in die gesig staar op die verkeerde manier. Beperkte aantal tipes per kant. - 4 verskillende eenhede aan die een kant, 6 op die ander. Slegs twee faksies - albei is menslik. Ek dink daar is vreemdelinge in die IP, dont weet as hulle dit sal maak in die spel Geen online multiplayer - maar dit word beplan Geen weermag skilder (eerste wêreld probleme) Die voertuig modelle is vermoedelik plekhouers en moet opgegradeer word om die dieselfde vlak as die infanterie modelle. Die kern gevoel van tafelblad oorlogvoering is duidelik daar, die grafiese gewoond stel die wêreld aan die brand gesteek, maar hulle is tot 'n totale oorlog standaard en sy 'n strategie spel Afterall. Dit moet net meer eenhede, multiplayer, en 'n paar fout knars wat ons hopelik sal kry oor die volgende paar maande, en dan vyf ons het 'n groot wedstryd,: 17 2015 Hierdie wedstryd is die kern raamwerk wat nodig is vir 'n baie goeie spel, maar behoeftes 'n verbetering. Die grootste probleem vir my is dat die AI dit kom nie t reageer op jou beweeg glad en so gou as wat jy uitwerk die enkele strategie wat dit gebruik is dit baie maklik om elke wedstryd te wen. Die AI sal hardnekkig hou die helfte van dit is van krag aan die ander kant van die kaart, terwyl jy die ander helfte decimeren met jou hele leër. Dit versuim ook om bedreigings te identifiseer en sal tyd spandeer skiet swak bedreigende eenhede terwyl jou kragtige eenhede s'n gedecimeerd. Ongelukkig is daar baie om oor wil hierdie speletjie, maar omdat singleplayer is die enigste opsie en die AI is so voorspelbaar dit versuim om te lewer wat dit kon. Maar as die AI te verbeter en / of 'n veelspeler en hok gamemode vrygelaat. Ek d hierdie speletjie beveel in 'n oomblik. Pro s: Die spel lyk redelik goed gebalanseerde. Daar is baie ruimte vir uitbreiding. Die meganisme agter die spel is interessant terwyl nie te ingewikkeld. Nadele: Geen multiplayer spel. Dom AI. Bewustheid: Die UI is nie sleg nie, maar kan prettige wees. Die prentjies en animasies in die spel is redelik basiese dus as graphics is baie belangrik vir jou, kan jy teleurgesteld wees. : 1 2015 Exodus oorloë: Frakture ryk is 'n beurt gebaseer strategie spel. Die ambisieuse gevolg van die neem van 'n gevestigde tafelblad en miniatuur ruleset en optimalisering dit vir elektroniese spel. Tafelblad spelers, waarvan ek net as 'n toevallige speler te identifiseer, is geneig om 'n baie reëls gefokus klomp wees en dit is duidelik dat die Membraine span hul tafelblad spel wortels blootgestel word deur hul getroue uitvoering van die uittog oorloë reëls en eenhede. Dit lei tot 'n maklik om te haal, moeilik om te meester, strategie spel met 'n paar kinkels. Hoe werk dit speel Die spel fokus op formasies, eerder as individuele eenhede, wat jy aktiveer 'n skuif dit oor die slagveld met redelik stywe beperkings op beweging en aksies. Oorwinning is ook primairly bepaal deur die beheer van plekke op die veld, in teenstelling met die vernietiging van of die verslaan van jou teenstander. As gevolg hiervan plaas dit 'n veel groter klem op posisionering en plasing van jou formasies eerder as reguit uit 'n geveg. Spele word ook beperk tot vier beurte, en kan selfs korter wees as jy die oorwinning plekke te beheer. Terwyl ek verstaan ​​dit is in die eerste plek 'n tafelblad beperking, waar elke beurt 'n paar minute kan neem om te meet en beweeg al jou formasies. As dit alles outomaties hanteer word deur EW: FE die gevegte is soms meer as net soos ek m om die opstel van. Dit gesê, ek het dit gevind dat 'n groot wedstryd te haal vir 'n vinnige stryd as ek 'n paar oomblikke te spaar. Die klem op die oorwinning posisies vs reguit uit 'n geveg is nog 'n positiewe verskuiwing van die taktiese spel van ander rekenaar strategie-speletjies op die diep strategiese spel van die tafel reëls. Jy weer amper gedwing om vorming plasing en beheer van die oorwinning punte oorweeg. Spandeer te veel tyd te fokus op die vernietiging van die vyand formasies en hulle sal wen deur die opneem van die slagveld. Wat van kontrole Daar is 'n eenvoudige muis punt en klik koppelvlak vir die meeste formasies en aksies met die muis-overs vir gedetailleerde vorming statistieke. Membraine het 'n goeie werk te wys vorming terugvoer en status en die algehele oorwinning status van die oorlogsveld gedoen. Dit is toeganklik en maklik om te gebruik, maar ek dink 'n paar van die meer gevorderde UI elemente soos radiale opdrag spyskaarte en regs kliek konteks's van ander titels mis. Dit lyk 'n bietjie kompleks Terwyl aanvanklik intimiderend, EW: FE doen 'n goeie werk om te probeer om jou groot te maak om vinniger met die kern reëls van die spel is gebaseer op. Die meeste van die goed gevestigde strategie voorskrifte van voetsoldate en wapens en die relatiewe doeltreffendheid teen verskillende tipes eenheid teenwoordig is in die gedetailleerde statistieke eenheid, indien nie breedvoerig verduidelik. Gelukkig n paar skermutseling wedstryde en eksperimentering tydens die spel sored uit wat gedoen het wat redelik vinnig. Hoe lyk dit en hardloop. Ek verstaan ​​die spel is gebaseer op eenheid en dus is dit loop en lyk goed op my platform. Die eenhede, wanneer ingezoomd, is pragtig gemodelleer en gedetailleerde maar 'n byna gemis detail oorweeg jy die meeste van jou tyd uitgezoem spandeer op soek na die hele battlefileld. Die slagvelde is goed tekstuur en gedetailleerde met dekking en verberging, maar ek vind myself wat vir meer diversiteit 'n verwoeste stadsbeeld, vyand fort of die opneem van 'n Star. Hopelik sal Membraine hierdie oorweeg vir enige uitbreidings of updates in die toekoms. Een aspek wat ek wasn t gebruik om was dat elke vorming het 'n kans om nie of nie na aanleiding van jou bestellings. In die meeste rekenaar strategie-speletjies op jou op 'n eenheid, gee dit bestellings en af ​​dit gaan. Terwyl aanvanklik verbasend en frustrerend, dit is 'n ander taktiese element van die tafelblad spel wat 'n speler moet bewus wees van wat formasies kan of wil u bevele uit te voer kan wees. Sodra jy dit verstaan, die aktivering reël word nog 'n laag in die algehele strategiese uitkoms. Algehele, het Membraine n hoogs getrou en realistiese omskakeling van die uittog oorloë tafelblad spel en ruleset gedoen, maar hulle het ook die geleentheid gehad om die bevelstelsel en koppelvlak vaartbelyn vir 'n vinnige spel geneem. Dit verbeter op 'n paar van die stadiger tafelblad elemente soos die meet, dobbelstene rol en verwys na handleidings te keer gepubliseer statistieke en bestry uitkomste te vergelyk. Dit, in my mening, provdes die beste van beide wêrelde soliede reëls en speelbaarheid vereenvoudigde en toeganklike spel koppelvlak. Ek stel belang in waar die ontwikkelaars gaan van daar af. Uitbreiding campaings, bykomende eenhede en slagvelde, meer gesofistikeerde oorwinning voorwaardes, miskien selfs online multiplayer. Welgedaan ouens.

No comments:

Post a Comment